2011-04-27

Кримські покатушки на паску

Термін: 2011.04.23-26
Маршрут: Ангарський перевал - Алушта - тролейбус - Ялта - Лівадія - Кореїз - Алупка - Сімеїз - Кацівелі - Оползневе - Фороська церква - Орлине - Павлівка - Родніковське - Передове - перевал Бечку - Новопілля - Голубинка - Танкове - Сирень - Бахчисарай - Чуфут-Кале - ст. Бахчисарай
Учасники: Макс, Лєна, Юра

Сподіваючись на теплу і суху погоду, ми хотіли проїхатись високими яйлами над південним берегом Криму.
По приїзду в Сімферополь погодка була "то шо нада". Погрузились ми в новенький тролейбус з монітором по якому крутили мультик "Ну погоди!".
В повному комфорті ми доїхали до Ангарського перевалу. Вже на перевалі неквапно зібрали веліки і почали затяжний спуск в Алушту...
Вже по дорозі помітили, що в горах ще лежить сніг та над ними висять сірі дощові хмари. Тому заїхавши на набережну Алушти вирішили в гори не пертися, а проїхатися вже по низу під високими яйлами...
Крутити педалі з Алушти в Ялту зовсім не хотілося і тому ми знову запакували веліки і погрузилися в новенький тралік і благополучно доїхали до Ялти...
І вже з набережної поїхали в Лівадійський палац до початку Сонячної тропи. Зупинились на ночівлю на Крестовій горі.
Зранку проїхали до кінця Сонячної тропи і доїхали до Сімеїзу...
Потім проїхали під горою Кішка, через Кацівелі піднялись на основну трасу Ялта - Севастопіль, і поїхали в Оползневе на стару ялтинську дорогу.
В Оползневом затарились продуктами і покатили під масивними стінами гір...
Зупинились на ночівлю в місці де зазвичай стоять альпіністи. Зранку піднялись до Фороської церкви і потім до Байдарських воріт.
Звідти поїхали через Орлине, Павлівку, Родніковське, Передове на перевал Бечку. Там перекусили і продовжили путь до Бахчисарая.
Зупинились на ночівлю неподалік Чуфут-Кале. Зранку погуляли довкола нашої стоянки, відвідали Ханський палац і електричкою поїхали в Сімферополь...